dissabte, 8 de gener del 2011

The unavoidable evolution?

Déu meu, l'hòstia empilotada: m'he fet popi! Qui m'ho havia de dir!? Tota la vida escoltant els Iron Maiden, Accept, Saxon, Dio, Ozzy Osbourne, Baron Rojo, Rosendo, Medina Azahara, Leño, Sepultura, Guns'n'Roses, Metallica, Queens of the Stone Age...; si ma mare em llançava al fem les samarretes negres perquè sempre m'havia dut de vint-i-un botons i no suportava veure'm fet un quinqui; si jo duia una melena rossa ondulada 'estil Rappel' que m'arribava als ronyons i els de la Confraria-Pas del Jesús Rescatado me la volien comprar per endollar-li-la al cap a l'escultura (això és de veres!!); i ara a la vellesa m'he fet pastelero! No m'estarà passant la del Xavi Masdéu!? Se m'ha covat l'arròs!? La crisi dels 30!? Ahhhhhh! He fet retrospectiva i, sí, ho he d'admetre, sense cap mena de dubte. Tant se val, ja no hi ha marxa enrere...

Visca la música POPular!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada